“Ramin yüksek olması” ifadesi, muhtemelen “romatizma” kelimesinin yanlış yazımıdır. Eğer “ramin” kelimesiyle ilgili bir şeyden bahsediyorsanız, belirttiğiniz bağlamı daha fazla açıklar mısınız? “Ramin yüksek olması” ifadesi genel olarak anlam ifade etmiyor gibi görünüyor. Eğer romatizma hakkında bir şeyler soruyorsanız, lütfen daha fazla bilgi verin, böylece size daha iyi yardımcı olabilirim.